Filosofie školy Joy

  • Využíváme umístění Joy v centru města ke spolupráci s kulturními a vzdělávacími institucemi, např. knihovna, muzeum, divadlo.
  • Podporujeme přirozenou zvídavost dětí. Je pro nás velmi důležité jít cestou vnitřní motivace bez prvků soutěže a manipulace.
  • Naši průvodci mají bohaté pedagogické zkušenosti, a jsou v souladu s filosofií Joy. 
  • Jsme přesvědčeni, že dítě se může úspěšně rozvíjet a učit pouze v bezpečném prostředí, kde se cítí být přijímáno takové, jaké je.
  • Je pro nás důležitý individuální přístup - poznat osobnost dítěte, jeho jedinečnost, rodinu a prostředí, odkud pochází.
  • Stojíme o spolupráci s rodinou dítěte. Pořádáme pravidelná setkání, slavnosti, besedy, semináře aj.
  • Individuální přístup podporuje rozvoj emoční inteligence a naplňování potřeb jedince.
  • Zároveň vidíme v učení ve skupině vrstevníků jedinečnou příležitost k rozvoji sociálních dovedností, empatie a respektu k druhým.
  • Náš přístup je laskavý, respektující, opíráme se o nenásilnou komunikaci.
  • Formativní hodnocení a sebehodnocení vnímáme jako důležitou součást vzdělávacího procesu. Je proto nedílnou součástí každého dne.
  • Učíme v blocích, propojujeme předměty do smysluplných celků.
  • Užíváme metody, které respektují individuální potřeby dětí a podporují spolupráci - projektová výuka, Hejného metoda, badatelská výuka, hodnotové vzdělávání, Čtením a psaním ke kritickému myšlení aj.
Vytvořte si webové stránky zdarma!